תקנון לחנות האינטרנטית  www.seatrade.co.il

תקנון זה נועד להסדיר את הכללים והתנאים לפיהם מנוהל ומופעל האתר ומסדיר את היחסים המסחריים בין חברת פ.פישלס בע"מ, ח.פ 511916595 לבין לקוחותיה אשר רוכשים דרך אתר Seatrade.co.il של החברה. האמור בתקנון זה בלשון זכר נאמר מטעמי נוחות בלבד, אולם מתייחס לנשים וגברים כאחד. אתר האינטרנט משמש כהמשך לחנות הפיזית של חברת פ. פישלס אשר כתובתה ברח' הדייגים מבנה 62, מעגן הדייג קישון, מפרץ חיפה.

לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות אל החנות בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בדף "צור קשר". טלפון: 04-8419379 I נייד: 054-5454676 I מייל : sales@seatrade.co.il .

זמינות ומלאי

  1. לכל מוצר המוצע למכירה ישנו " דף מכירה" הכולל את שם המוצר, המק"ט שלו, תיאור המוצר, מפרטו הטכני, שם היצרן, מחירו כולל מע"מ, תוקף אחריותו ומועד אספקה ( להלן: דף המכירה) .
  2. התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין מראה ומפרט המוצר לבין התמונה המוצגת. בכל מקרה של סתירה בין מפרט בפועל לבין המתואר בתמונה, המפרט בפועל יהיה המחייב.
  3. המכירה הינה עד גמר המלאי. במקרה שהמוצר שהוזמן אזל מהמלאי, תודיע החנות ללקוח טלפונית או במייל ותציע מוצר זהה. החנות לא תחייב שום מוצר שלא באישור הלקוח ולפי הסכמתו.

התחייבות למחיר הזול ביתר            

אם יימצא בחנות הנמצאת בעיר/אזור מגוריכם מוצר זהה, באספקה מידית באותם תנאי אחריות ותנאי תשלום דומים במחיר שהוא זול יותר מהמפורסם על ידינו, תוכלו לקבל אצלנו את המוצר או מוצר שווה ערך, במחיר זול יותר מהמחיר שמצאתם - בהתחייבות! **

אחריות

טופס האחריות שצורף לחשבונית במועד הרכישה הוא בלבד הקובע לגבי תקופת האחריות ותנאי האחריות. אין אחריות על שבר או במקרה של שימוש במוצר בניגוד להנחיות היצרן.

תהליך המכירה

לאחר בחירת המוצרים הרצויים ב " דף מכירה", יכנס הלקוח ל"עגלת הקניות" שם יוצגו הפריטים הנבחרים, כמות המוצרים שנבחרו והגדרת המוצר הספציפי (כגון : גודל, קוטר, צבע המוצר וכדו').

  1. המשך הליך המכירה יתבצע בשלושה שלבים פשוטים, בתנאים כדלקמן : 
  1. הלקוח בוחר את סוג המשלוח, משלוח אקספרס בחברת שליחויות, דואר רשום או איסוף עצמי.          הלקוח מגדיר את כמות התשלומים הרצויה בכרטיס האשראי (הלקוח לא יחויב בריבית על התשלומים).
  2. הלקוח ממלא פרטים אישיים בשדות המסומנים ב-* חובה כגון: שם הלקוח, כתובת למסירת המשלוח, דואר אלקטרוני, מס' טלפון נייד והערות במידה ויש. בכדי למנוע תקלות בהספקת המשלוח, הקפידו על מילוי מדויק של כל הפרטים.
  3. הלקוח רשאי לבחור אם למסור את פרטי כרטיס האשראי בשיחה טלפונית בלחיצת כפתור "תשלום בטלפון" או באמצעות השארת פרטי האשראי באתר החברה בלחיצת כפתור "תשלום באשראי".
  1. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה (לא כולל בערבי חג ,חגים ומועדים) וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה. 
  2. החנות תבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ובעת אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תשלח הודעה ללקוח על פיה העסקה אושרה .
  3. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה ולפיה יידרש ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור עם חברות האשראי.במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים להספקת המוצר, ממועד אישור העסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי . אם לא פעל מבצע הרכישה להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה, תראה החנות ו/או הספקים את העסקה כמבוטלת . 

אפשרויות תשלום

  1. תשלום בכרטיס אשראי - ניתן לשלם עד 36 תשלומים בכרטיס אשראי עם או ללא ריבית (בהתאם למפורט באתר בדף המוצר). עסקת כרטיס אשראי תבוצע אך ורק בכרטיסי אשראי שהונפקו בישראל.
  2. תשלום בהמחאה (צ'ק) - ניתן לבצע תשלום בהמחאה יחידה בלבד ("צ'ק מזומן"). אספקת הסחורה תבוצע עד 6 ימי עסקים ממועד קבלת התשלום (ובתנאי שההמחאה כובדה על ידי הבנק). ההמחאה תחשב כמופרעת רק לאחר אישור סופי של הבנק על קבלת הכסף האמור לחשבון החברה. דין צ'ק בנקאי כדין צ'ק רגיל לכל דבר ועניין, כאמור לעיל.הלקוח\ה רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.הטובין לא נפגמו והרוכש לא עשה בהם כל שימוש. החזרת הטובין מותנית כאשר הם באריזתם המקורית והשלמה, גם אם נפתחה. אי ראייה מספקת לכך שלא נעשה בהם שימוש. *פתיחת האריזה המקורית לכשעצמה אינה נחשבת שימוש או פגימה בטובין, אלא אם כן יוכח אחרת. חיבור של המוצרים לחשמל, גז או מים יחשב כשימוש בהם.במקרה בו הטובין הוחזר מהלקוח באמצעות חברת שליחויות, תשלום על השליחות יחול על הלקוח.החזרת התמורה : לקוח המבקש לבטל עסקה, חייב להציג לחנות חשבונית, סרט קופה או פתק החלפה המעידים על עצם ביצוע העסקה עם העוסק ומועדה. צרכן אשר אינו יכול להציג אחד משלושת אלה, חייב להציג הוכחה אחרת, שתעיד הן על עצם ביצוע העסקה, הן על מועדה, הן על הסכום ששולם תמורתה והן על אמצעי התשלום.דמי ביטול: כל ביטול עסקה על פי התקנות מאפשר לעסק לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5 אחוזים ממחיר הטובין או השירות או מאה שקלים, לפי הנמוך. במידה והעסקה נעשתה בכרטיס אשראי, והעוסק הוכיח לצרכן כי חברת כרטיסי האשראי או גוף אחר גבו ממנו תשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בגין העסקה שבוטלה, רשאי העוסק לחייב את הצרכן גם בתשלום אשר נגבה ממנו. סייגים לביטול זכות :
  3. לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן, לדוגמה אנטנה או כבל שהותאם למידות שנמסרו על ידי הצרכן. וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול אשר הצרכן פתח את אריזתם המקורית . 
  4. החזרת התמורה הכספית תתבצע במעמד ביטול העסקה, ככל שניתן, או במועד הקרוב לכך, לא יאוחר משבעה ימי עסקים. התמורה תוחזר באותו אופן בו נעשה התשלום, זאת בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
  5. ביטול העסקה יעשה תוך 14 ימים מהיום בו קיבל הלקוח את המוצרים, ביטול העסקה יעשה במכתב למייל החברה sales@seatrade.co.il או בפקס: 04-8410351.
  6. הטובין אכן הושב לבית העסק.
  7. כאמור בתנאי שערך הטובין עולה על 50 ש"ח .   
  8. תשלום בהעברה בנקאית - ניתן לשלם גם באמצעות העברת סכום הקנייה לחשבון החברה‏. בדומה לתשלום בהמחאות, הסחורה תסופק לאחר קבלת אישור קבלת ‏הכסף מהבנק. את פרטי חשבון הבנק ניתן לקבל בעת ביצוע ההזמנה בסניף. התחייבות שלנו לקניה בטוחה- איך אנחנו מאבטחים את אתר חברת פ.פישלס בע"מ: הרכישה באתר החברה הינה בטוחה ומאובטחת על ידי מערכת Konimbo Shield מערכת אבטחה משולבת ברמה הגבוהה ביותר בקנה מידה עולמי, תחת מוצרי ואבטחת מערכת ענקית האינטרנט אמזון Amazon Web Serves AWS. תנאים לביטול עסקה
  • ב. לא ניתן להחזיר ציוד כושר שייט לאחר רכישתו, אלא עם אישור משרד התחבורה, לאי תקינותו של הציוד שנרכש.

 החברה לא תידרש לפצות את הצרכן במקרים הבאים:

  1. נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר (לדוגמא נרשם 180 במקום 1800).
  2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
  3. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
  4. אזל המוצר ממלאי מחסן החנות לאחר או לפני שהתבצעה מכירה.

אספקת המוצר

  1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר לכתובת אותה הקליד הלקוח בדף ההרשמה.
  2. החנות תפעל כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה, וזאת בכפוף לתשלום מלא עבור המוצרים הנרכשים ועלות המשלוח באמצעות כרטיס האשראי. מועד האספקה נספר מיום קבלת התשלום עבור המוצר.
  3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
  4. על הלקוח לבחור את שיטת אספקת המשלוח:
  • א. באמצעות חברת שליחים עד הבית בין 1-3 ימי עסקים לא כולל ימי שישי וערבי חג. משלוח חינם לרכישה מעל 395 ₪. משקל המשלוח עד 20 ק"ג.
  • ב. שליחי דואר ישראל אקספרס תוך 24 שעות, משקל המשלוח עד 20 ק"ג. .
  • ג. איסוף עצמי - איסוף המוצר מחנות החברה, הלקוח יגיע לחנות רק לאחר תאום מראש  אל חברת פ.פישלס בע"מ כתובתה ברח' הדייגים מבנה 62, מעגן הדייג קישון, מפרץ חיפה.
  1. החנות לא אחראית על זמני אספקה של דואר ישראל או חברת השליחויות, אך תעשה כל מאמץ מצידה לספק את המוצרים על ידי השליח עד הבית בזמן .
  2. החברה לא תפצה כספית את הלקוח על איחור באספקת המוצר או פגם הנגרם כתוצאה מהמשלוח. החברה אורזת אך ורק מוצרים תקינים ושלמים ואורזת אותם על מנת שלא יפגעו.
  3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
  4. מחיר המשלוח שכתוב באתר לא מתייחס לאילת, אזור הערבה ולשטחים מעבר לקו הירוק. תתכן תוספת עבור אזורים אלה. במקרה האמור מחיר המשלוח יינתן טלפונית ע"י נציגי האתר.

    אספקת המוצר

    1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר לכתובת אותה הקליד הלקוח בדף ההרשמה.
    2. החנות תפעל כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה, וזאת בכפוף לתשלום מלא עבור המוצרים הנרכשים ועלות המשלוח באמצעות כרטיס האשראי. מועד האספקה נספר מיום קבלת התשלום עבור המוצר.
    3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
    4. על הלקוח לבחור את שיטת אספקת המשלוח:
    • א. באמצעות חברת שליחים עד הבית בין 1-3 ימי עסקים לא כולל ימי שישי וערבי חג. משלוח חינם לרכישה מעל 395 ₪. משקל המשלוח עד 20 ק"ג.
    • ב. שליחי דואר ישראל אקספרס תוך 24 שעות, משקל המשלוח עד 20 ק"ג. .
    • ג. איסוף עצמי - איסוף המוצר מחנות החברה, הלקוח יגיע לחנות רק לאחר תאום מראש  אל חברת פ.פישלס בע"מ כתובתה ברח' הדייגים מבנה 62, מעגן הדייג קישון, מפרץ חיפה.
    1. החנות לא אחראית על זמני אספקה של דואר ישראל או חברת השליחויות, אך תעשה כל מאמץ מצידה לספק את המוצרים על ידי השליח עד הבית בזמן .
    2. החברה לא תפצה כספית את הלקוח על איחור באספקת המוצר או פגם הנגרם כתוצאה מהמשלוח. החברה אורזת אך ורק מוצרים תקינים ושלמים ואורזת אותם על מנת שלא יפגעו.
    3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
    4. מחיר המשלוח שכתוב באתר לא מתייחס לאילת, אזור הערבה ולשטחים מעבר לקו הירוק. תתכן תוספת עבור אזורים אלה. במקרה האמור מחיר המשלוח יינתן טלפונית ע"י נציגי האתר.

התחייבות שלנו לקניה בטוחה. איך אנחנו מאבטחים את אתר חברת פ.פישלס בע"מ: אנו נעזרים בשיטות ההצפנה והאבטחה המתקדמות ביותר מסוגן בישראל כדי לשמור על המידע האישי שלך. כל המידע אודות ההזמנה שלכם - כולל שמכם, כתובתכם ומספר כרטיס מוצפן באמצעות מנגנון מאובטח ברמה המרבית.

 

 

no-lazy